Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

nu är dagen äntligen slut

Allmänt Permalink3
haha nej då.
blev bra till slut johnny hjälpte faktiskt till lite :P och är svårt att va arg på söten.
mycket folk kul att träffa alla:) fick pengar och lite blommer och en flasta moserande vin av mona kommer inte ihåg va det hette och orka inte gå och kolla:P sen fick jag en ljuslyckta av tomas och maria som passar bra in i köket. sen fick jag salt och pappar kar som förestälde grisar som satt på varandra av min kära bror hahaha:P:P
tårtorna blev skit goda. speciellt smörgåstårtan mmm vill bara äta av den hela tiden haha:P
samanlagt har det varit 16 personer här om man räknar med mig och johnny:P
va lite trångt men finns det hjärte rum finns det stjärte rum:)

nu är jag helt slut och ska njuta av tystheten och ensamheten.
slippa passa upp på folk på ett tag. eller ja blir ju liten fest här på nyår och så men det är inte så noga haha.

imorgon ska jag till systemet oxå äntligen han ju inte idag:( men men jag har ju många år på mig så haha.


nä nu ska jag upp och sova tror jag.

kommer bildbomb på bilddagboken nån dag framöver
#1 - - Svarttusch:

vad hade du för ingredienser i smörgåstårtan? har gravsug efter det och har inte råd att köpa en dyr färdig :) Letar febrilt efter ett bra recept :D

#2 - - mona:

Smörgåstårtan var jättegod och du har verkligen lagt ner dej på att baka och göra iordning för kalaset. var trevligt tycker jag! Hoppas nyår blir lugn men ändå rolig. Du får korka upp Asti Cinzanon då, jag är säker på att du kommer att tycka om den! Kram!

#3 - - Anonym:

Hejsan!

Kolla in http://lindamariastenhill.blogg.se/

Till top