Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

hej hej

Allmänt Permalink0
jag är hungrig och kan inte komma på vad jag ska laga för mat.!!!
kasnke få värma på köttfärsåsen från igår kanske.,
jag får se.

flytta amanda till andra hagen igår, så nu ska hon få vila tills på söndag tror jag ;P om jag orkar hålla mig så läge.

på lördag ska jag johnny björ och yvonne till kolmården :):) ska bli sko har aldrig vart där tror jag;) min kära bror ska få vara hundvakt hehe hoppas chip sköter sig och så men det gör han säkert;)) han är så duktig min plutt., har jag otus så kanske johan kidnappar honom haha:P

imorgon kasnke jag ska till stan och kolla på bio med johnny carola och thompa men vet inte om jag har sån lust med det faktiskt känner mig mäst i vägen när jag är med dom. är inte så kul att gå som en svans efter dom och så., säger jag inget när jag är med dåå är jag tydligen sur och grinig säge jag nått så bara kollar dom på en som man är dum i huvudet typ, men jag vet inte. johnny säger att jag bara inbillar mig men det tror jag inte att jag gör. med tanken ¨på bråken vi har haft och vad jag har fått höra , inte med och av johnny alltså:P

men men

hej då
Till top