Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

snö.

Allmänt Permalink1
ja här är det snö har det vart i några dagar nu. mysigt. såg visst nu att det snöar:) mig gör det inget nu när amanda har suler och broddar:) töligt bara att cyklarna inte fngerar när det är kallt så jag får gå till stallet är ganska slut i benen.

inatt drömde jag nått konstigt.
va med sandra persson hem till kungsbacka och skulle hälsa på hemma hos henne. i hennes trappuppgång va det massa konstiga rulltrappor sen behövde man inte lyfta på benen heller. och så åkte vi uppför och så ramla klantsandra ner och jag skratta som fan och det vaknade jag av oxå att jag låg och skratta som fan.

sen så drömde jag att jag va till johnnys skåp på jobbet och där hittade jag massa ouppätna macker och jag blev skit sur för så jävla kul ar det inte att baka:P sen hitta jag massor av min saker där. + massa skumtomtar som är så gott.

jag drömmer värkligen om konstiga saker.

nu till jul ska jag göra massa jul godis tror jag mysigt och gott och kul:P

tänk det är inte långt kvar till jag fyller 20 nu heller. gött att kunna gå på systemet. men synd att jag kanppt dricker längre:P
nä nu ska jag kolla på tv. har ont i kroppen. känner mig som 60
#1 - - mona:

Du har alltid haft konstiga drömmar!



Tänk att du snart blir 20! Bar abra att du inte dricker mycket men känslanav att kunna köpa själv är ju god i sej.



Vi måste planera in nåt datum som ni kan komma hit o vi kan ha en liten julafton tillsammans

Till top