Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

söndag

Allmänt Permalink3
idag har jag och johnny cyklat till centrum.
först va vi in med en film till carola sen så va vi till farin sen ica sen antons och sen till kyrkogården och tände ljus hos pappa. blommerna jag satte dit vid allahelgona levde fortfarande tog några från rabbaten hemme inte den snyggaste men en fin tanke iaf.





sen när jag kom hem så åkte jag till stallet direkt där pysslade jag lite sen gav jag hästarna mat och så.
sen cyklade jag hem.
sen cyklade vi och hämta pizza och nu sitter jag här ny duschad och äcklad av johnnys fisar som luktar ruttet.

nu blir det tv.

ha det bra kram

ps. 2 veckor helt rökfri
#1 - - mona:

Vad duktig du är Sandra! En eloge till att du klarar dej utan cigg. Fina bilder fr graven. Känns gott att du är där och ser till ibland.

#2 - - sandra nensén:

tack:) ja det verkar inte som att det är så många som är där. och man får ta igen alla år då jag inte var där.

#3 - - Carro:

Det såg fint ut vid graven. :) Jag ryser alltid när jag är på kyrkogården, känner mig ofta iakttagen. Men det är ju rätt fridfullt där. Var det kyrkogården nära centrum? Där vilar min släkt oxå.

Hehe,kul o cykla. Går din cykel bra? Det gjorde INTE min. GRRRR.Punka. Bytte cykel o nu har jag styvfars....Den funkar alltid, men lite seg att trampa på. Suck!

Duktig tös,som håller sig rökfri 2 hela veckor!

KRamar

Till top