Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

promenad

Allmänt Permalink1

idag har jag och johnny och chip så klart vart ute och gått i skogen i typ 3 timmar mysigt men min fotled gilla det inte.

amanda fick vila idag.

har föreste skit problem med min fotled + att för typ nån vecka sen upptäckte jag nått mystiskt precis under fotknölen är typ som en benpigg som sticker ut skit äckligt och gör ont. gör svin ont när jag rider och har gjort det ett bra tag kan kanppt rida lätt när jag har ridit ett tag för det gör så ont. borde kolla det men jag har inga pengar till de eller pengar har jag väl igentigen men vill inte använda upp alla + att man får en sån trevlig restskatt då:(.
borde göra mycket tex ta ut pstaven som skulle vart ut för över ett halvårsen, fixa adsma medecin kolla upp hela min kropp igentligen. men vet ju inte vart jag kan göra det och sen klarar jag inte av att ringa pga min jävla telfonskräck!! usch säger jag bara.

nån som vill komma och rida amanda åt mig? jag får ju så jävla ont när jag rider. :'(:'(  men måste ju göra det ändå men inte kul när jag inte orkar trava för det gör så ont.

imorgon ska jag, johnny och chip men carola till sunne zebbie ska chipmärkas och få en genomgång så hon kan försäkra  henne. 

ha de bra.
 

#1 - - Sandra:

Usch Sandra, låter verkligen inte bra. Vårdcentralen är det ju du ska vända dig till. Om du går in på liv.se så hittar du vilken som ligger närmast, eller ja, det borde väl finnas en i Munkfors? Tror dessutom du borde kunna maila istället för att ringa. Inte helt säker men om det inte är brådskande så borde det ju gå att maila. Annars brukar det ju faktiskt gå ganska bra när man väl ringer :) Tänk såhär: det är huuuuur många människor som helst som ringer varje dag. Du är bara en i mängden och vad är det värsta som kan hända? Jag vet att det självklart är jobbigt med telefonskräck men någon gång måste du ju övervinna den också :) Och tänk så stolt du kan vara över dig själv efteråt! Du KAN Sandra! Okej? Puss!

Till top