Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

tisdag.

Allmänt Permalink1
va med till sunne idag med carola hon chipärkte hunden och vätrenärbisiktiga henne.

sen har jag vart i stallet red lite och va nära att åka av då amanda blev skit rädd för två ungar på cykel så hon gjorde en helomvänding och drog iväg men fick stopp på henne som tur va. hoppade av och lät ungarna passera amanda skaka i hela kroppen så gick med henne ett tag så hon fick varva ner sen red jag hem.

den där jävla piggen eller va det nu är syns till och med när jag har foten på ett visst sätt skit skumt är det men kommer inte ha råd att kolla de om jag inte går till banken och försöker få ut lite pengar. hade en jävla massa ränkingar denna månad och johnnys lön är inte så bra när han inte har jobbat så mycket:(

imorgon ska jag hämta hö oxå har bara 450kr så hoppas det räcker. vi ska ju dela på det så hö för 900kr lär väl räcka ett tag hoppas jag. vi kommer köpa små bal nu så blir inte fri tillgång längre så kommer inte gå åt så mycket.

kommer en bild här nu på min fot


syns väl kanske inte så bra känns detso mer. är typ som det skulle va en benbit som sticker ut:/
#1 - - Anna:

Men gumman... De ser inge bra ut. Kanske bara är ett förhårdnat bråsk som försvinner av sig själv. Eller så är de ngt annat. Jag tycker du ska gå till vårdcentralen! Du vet att du kan få det på faktura va? Då får du ju de på räkning tills nästa månad. Gumman, kolla upp detta! Det blir inte bättre om du oroar dig :( <3<3<3<3

Till top