Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

dan före dan.

Allmänt Permalink3
i morgon är det julafton och jag har noll julkänsla.
ändå har jag lyssnat på julmusik kollat på julpogram klätt granen advenstpyntat och gjort julgodis.
det är ju till och med vitt ute men icke!

mona va här i söndags trevligt att se henne igen blir ju inte så ofta konstigt igentligen för man bor ju inte så långt ifrån. samma sak med brorsan han träffar man knappt aldrig heller.

sen va morfar och ingalill här i måndags och får ju inte glömma zippan den lilla korven som kanppt kan sitt :P fick hon va hos mig en vecka skulle det nog bli lite fason på henne ;)
och nej jag menar inte att jag är nån hundexpert för det är jag inte men jag talar om vad som är rätt och fel och jag gillar att träna :)

vad ska man skriva mer då...  äsch orkar inte skriva mer. skriver nån annan dag
#1 - - IzZzY:

Näe, det är ju lite trist att man inte kan ses oftare. När det trots allt inte handlar om så stora avstånd. :P

#2 - - mona:

Jättekul att träffa dej också! Nu blir det ju inte så länge till nästa gång. Om ett par dagar fyller en mysig tjej 21.. och då kommer jag! Kram

#3 - - Emy:

Blev det en bra julafton då? kram

Till top