Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

nu så.

Allmänt Permalink2
ska jag snart i väg till stallet och det är ju mörkt så ingen fotografering blir det iaf men det får bli i morgon istället. ska iaf se om jag kan longera henne lite passa på när det är någolunda bra underlag.
ikväll blir det mys med natchos eller hur det nu stavas sen blir det nog lite glögg och paradis choklad handlade man över 300 så fick men en för 29 kr så får passa på för jag ger fan inte 80 kr för en ask choklad.

i morgon kväll blir det nog att försöka göra knäck för första gången och så ska jag göra mortsat kulor då blir tompa glad för han älskade dom förra julen:)

fan det är inte alls långt kvar till julafton blir typ inga julklappar i år har gjort en grej till mona som ska kolla på posten nån dag och så till johan och födelsedagspresent till honom sen så har vi köpt till carola och tompa. har så jävla dåligt med pengar oxå så har inte haft råd att ta mig till stan heller ska johnny och jag åka så blir det 400 kr bara i buss och det är mycket pengar.

men men man kan inte trolla så det får bli som det blir och hoppas dom blir glada ändå!

nä nu blir det stallet ska upp och klä på mig varma kläder först för det är inte varmt ute fast det är ju varmera än vad det va i går iaf!

puss på er.
#1 - - Anna Johansson:

De blir inga julklappar för mig heller nästan, ska köpa till Tommy och Lukas bara. De får räcka, de är sådan hysteri med julklappar nu förtiden så de är inte ens roligt längre tycker jag. Det har tappat sin charm lite :/

#2 - - sandra nensén:

ja precis. julen ska va nått mysigt och roligt inte nått ångestladdat och en massa stress.

Till top