Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

uppdatering

Allmänt Permalink2
nu är snart julen över.
julafton va mysig men som sagt hade ingen julkänsla alls tråkigt nog. men fick god mat och fina paket bla mattor till hallen, en lampa, två jätte fina ramar, ett linne och en tröja, ett bord, hästgrejer, jätte fin ljusgrej man hänger på väggen, pengar ett sätt med 3 skålar med fat och en bricka och presentkort på bio, handdukar, en tomte och flytljus sen kommer jag inte på mer har säkert glömt nått en del av sakerna va gemensamma grejer vi fick. Det bästa på hela dagen va nog att carola blev så himla glad över fotoboken jag hade gjort till henne det va det finaste hon fått någonsin sa hon och hon börja till och med gråta.

på juldagen blev det ut på fest först hem till skålberg med johnny lars och sunkan och sen gick vi till krogen det berömda fridolf haha. mycket folk och det va trevligt.

idag har jag gjort tårta för i morgon fyller jag år och det hade jag typ helt glömt haha.
har fått en förtidig födelsedags present av johnny, en huawei mobil liten söt mobil ingen värsting precis men duger bra att smsa och ringa på:) rosa är den:P min förra slutade yostiken fungera på och fick ju ryck på den kunde knappt skicka sms eller nått, jävligt synd då den va väldigt bra annars och helt ok kamera i den men men dom nya mobilerna värkar va gjorda för att gå sönder efter några år så man ska köpa nya.  den nya är typ som en mp3 kan ha vanliga hörlurar i den lite coolt:P

nä nu ska jag inte trötta ut er mer.

ha det bra kram
#1 - - Anonym:

svar: ja nej usch, de är inge kul att rida när de är så kallt :( jo det är sant, men han blir så himla fjantig och jobbig när man rider med täcke. tror det stör honom eller nåt, så det är bara tråkigt att ens försöka då, tyvärr :/

#2 - - Anonym:

svar: ja nej usch, de är inge kul att rida när de är så kallt :( jo det är sant, men han blir så himla fjantig och jobbig när man rider med täcke. tror det stör honom eller nåt, så det är bara tråkigt att ens försöka då, tyvärr :/

Till top