Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

söndag.

Allmänt Permalink3
denna dag har varit lång. vaknade redan vid åtte eller ja johnny väckte mig då.
så jag gick upp och la mig i soffan istället och kolla på disnydags haha:P
åt lite frukost sen gick jag ut. har kommit skit mycket snö här.
lekte lite med johnny och chip hade snöbollskrig haha.
sen gick vi och mötte carola så hon va här med zina ett tag.
och sen drog jag och johnny till stallet så jag red lite snabbt och johnny tog några bilder.
och nu har vi precis kollat på en film. kommer inte ihåg va den hette men den va väldigt rolig:)


dags att sitta upp:)

skrittar

travar

galopp:)

mys<3

tummen upp för ett lyckat ridpass:)




KOLLA PÅ  HÄSTEN OCH INTE PÅ MIG:P


ha det bra
#1 - - mona:

Härliga vinterbilder igen! Ni ser ut att ha kul tillsammans. O du ser så nöjd ut också, det är bra!

#2 - - sandra nensén:

vi har jätte kul tillsammans. hon är min glädjespridare. hon gör mig alltid glad:) hade jag inte haft henne hade jag nog blivit galen.

#3 - - Carro:

Jodå, Salina var cool att sela o så, men hon gillar inte att man rör bakbenen :( och knät, jo det har blivit jättebra, men såret kom upp igen. Suck. Får tvätta det igen sen, men det gillar hon INTE! Blev så arg på mig, hehe. Skitungen ;)

Har ingen dator, som fungerar (paj igen...!) så nu har jag lyckats blogga via mobilen o även lagt upp lite bilder! Bara o testa, vips, det fungerar....Hehe :)

Till top