Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

sorg

Allmänt Permalink2
inatt drömde jag om barn igen.
fick varldens vackraste dotter som skulle heta tova.
hon va så go och gald. och det kändes så underbart.

jag har längtart efter barn ända sen jag tog bort mitt. '
johnny vill inte ha barn föresn jag fått jobb vilket jag förstår men jag kanske aldrig får nått jobb.
nästa alla som jag känner har fått barn eller ska få barn. och jag som längtar efter barn mer än nått annat
kommer kanske inte få på flera år.
jag vet att jag bara är 20 år men ja vill inte va närmare 30 innan jag får mitt första barn.


såg bonde söker fru brölopet på tv i förrgår eller när det nu va.
och som vanligt blev jag ledssen. för jag kommer aldrig bli ledd till altaret av min pappa och jag kommer aldrig få kolla på brudklänning med min mamma.

undra om det går nån kväll utan att jag gråter över nått.

går va det för att jag aldrig kommer få lära känna min pappa att jag inte vet ett skit om honom. ingen pratar om honom det är som han aldrig har funnits.

och mamma jag vet inte hur många gånger jag tänker på kvällen du dog. hur det var, om du hade ont. jag vet varför du dog. men inte hur. jag vet inte om du bara somnade in. eller om du kämpa in i det sista. jag vet inte dina sista ord. jag vet bara att dom sa nån vecka eller om det va  några dagar innan du dog att vi inte kunde åka dit för du va dålig och inte orkade med besök.

det jag alltid kommer att ångra är att jag inte åkte och sa hej då till dig en sista gång.

jag kommer aldirg bli hel igen, ni fattas mig,

r
#1 - - Svarttusch:

:'( Jag känner så med dig Sandra. Du har genomlevt för mycket för att vara 20 år. Nu låter jag kanske dum, men se ett barn som ditt mål, kanske blir enklare att bli frisk och söka jobb om du vet att du får skaffa ditt efterlängtade barn. Jag hoppas verkligen att allt ordnar sig för dig.

#2 - - Carro:

Du är inte ensam om att vilja ha ett efterlängtat barn! Finns många tjejer i detta avlånga landet, som längtar efter att få barn.

Jag själv är....tänka 31år! Inga barn. Är inte ens intresserad av barn egentligen men jag har inget emot dom o är själv faster. Jag har aldrig önskat mig få barn eller längtar efter barn utan jag tar det som det kommer.

Så jag tror nog det är bra om man bearbetar med sina sk. bekymmer för att kunna gå vidare, ev. skaffa ett jobb eller börja studera till det man vill bli som 'yrkeskvinna'.

Glöm bara inte bort dina djur, de ger en otroligt mycket även om man saknar barn (har själv ngr kompisar, som längtar efter barn men inte har ngr själva bara djur).

Det kommer ordna sig oavsett vad.



Kram

Till top