Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

fredag.

Allmänt Permalink3
har vart duktig denna vecka. har tränat varge dag förutom igår.
både gym och konditon eller va man ska kalla det.
hoppas jag orkar hålla igång nu.

lyssnar föresten på en ljudbok.
på liv och död av gitte nånting. tror jag den heter
handlar om svullo eller micke d och nått mer som jg inte kan stava till:P
väldigt bra och jag har hunnit fälla några tårar redan.
men jag gråter ju till allt nästan så det är ju inte så konstigt.
men jag rekomenderar att läsa boken eller lyssna på ljudboken.
har inte hört klart hela en men hitils är den super och man får reda på mycket om honom
hur han levde va han gjorde och varför han toglivet av sig m.m

nu ska jag upp och lyssna vidare.

ha det bra och god natt.
#1 - - IzZzY:

Inte illa Sandra! :)

Låter förresten som en intressant bok.

#2 - - mona:

Heja heja Sandra!!



Boken låter bra. Alltid intressant med självbiografier!

#3 - - mona:

Heja heja Sandra!



Självbiografier är alltid intressant att läsa.

Till top