Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

tordag

Allmänt Permalink2
vakna för en halvtimme av att solen sken in och att chip ville gosa:)
är seg i kroppen men det brukar gå över framåt dagen.
funderar på om man sak gå iväg och ta av amanda täcket med det är ju så långt:P vet inte om jag orkar.
vi får se vad jag gör. hon har ett ganska tunnt täcke på sig nu så det blir inte så varmt.

det är iaf 90% säkert att johnny börjar i norge där hans bror jobbar.
men det ska höras säkert med chefen och så är det ju det där med ifall han kan åka med dom andra dit fast han själv inte har körkort (dom turas om och kör) och så om thomas rumskamrat går med på att att johnny bor där oxå.
dom räka ut att kan kommer få ca 25000 efter skatt och nu har han 13900 nåntign så kommer bli lite skilnad:P

nä nu ska jag käka frukost sen ska jag ducha.
efter det vet jag inte vad jag ska göra det märks:P

ha det gött
#1 - - Anonym:

Ja visst kan vi komma ngn gång.. :) men för tillfället har vi ingen bil, för vi måste låna Pierres om vi ska ngn stans.. o han behöver den på jobbet :s



Nja inte riktigt hunden som är problemet, jag ska utveckla mig mer när vi ses... De är mer komlicerat än så... :(

#2 - - Anna:

Jaaa men jag var faktiskt en mogen fjortis på den tiden! haha :D

Till top