Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

örebro igår

Allmänt Permalink3

igår gick det bra eller bra ska man väl inte säga för johnnys tumme är ju inte så bra men det är ju kanske bra penngar mässigt:P han har väldigt nersatt styra i tummen sen skakar den och så hade han fått nått som kallas för fiolstäng.
så nu väntar vi på att få en skriftlig grejs som han ska skicka till afa eller va det nu heter så får vi se vad det blir sen:)

idag är det varmt som bara den. har vart och bada med chip och solat lite men orka bara ligga i 10 min el nått. sen så tvättar jag lite och nu ska jag förbereda maten lite innan jag åket till stallet. blir klyftpotatis och lövbiff och efterätt kladdkaka med grädde:) gott:) det blir vårat treårs mys:P

ska börja måla framsidan på huste idag el i morgon. vi tog bort all gammal färg igår ska bara spola av det sen är det bara att börja:) kan ju inte bli sämre:P

ska rida sen om det svalnar av lite. är ju över 25 grader i skuggan!

#1 - - Svarttusch:

ni kan nog hoppas på lite pengar, Peter fick några tusenlappar för att det var fult och typ 12 000 eller nått för att det kan göra ont i framtiden, om han nu har nedsatt i tummen borde det bli mer för tummen är högre värderad :-)

#2 - - mona:

Kolla ordentligt på hur många procent nedsatthet han har.. Checka också om han har flera försäkringar, för man kan få från flera om det är en nedsatthet.

Mysig 3-årsdag ni hade! Kram

#3 - - jd:

hej!

söt blogg.

veckans blogg tävling hos mig.

vill du anmäla dig äre bara kika in & säga till!

kram<3

Till top