Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

hejsan svejsan

Allmänt Permalink2
cim har vart här sen i måndags kväll och åkte i går kväll hade trevligt synd att hon inte va kvar så länge men men det kommer fler gånger.
men hon tror nog att jag är döende för både i går och i förrgår blödde ja näsblod som en idot och det är inte lite det kommer och det håller på ganska länge kan inte sätta papper i näsan för det bara löder igenom på bara nån sekund nästan.
men i morgon ska jag till doktorn och kolla det och kolla min huvudvärk. se om dom tar några prover eller nått. känns konstigt för jag tycker inte att det är nått konstigt med att ha ont i huvudet ofta eller att blöda näsblod lite då och då. känns som jag tar upp någon annans tid. men en annan del av mig säger att detta är inte normalt jag måste kolla detta tänk om det är nått alvarligt!
och jag sitter och läser symtom för hjärntumör och jag har typ alla så då tror jag att jag har det men ibland så dumförklarar jag mig själv för att jag tror det för varför skulle jag ha det för och jag är bara löjlig m.m
blää jobbigt!! men men vi får se vad det blir. tack yvonne för att du ringde har även fått tid för att ta ut pstave på tiden kankse för den skulle vart ute för över ett år sen. kanske är dens fel för att jag mår som jag mår oxå.

undar om nån fattar vad jag skirver för jag skirver bara det som kommer upp i mitt huvud och det kan vara ganska osamanhängande.

idag ska jag nog rida amanda LITE typ till grannen och tillbaka den vägen är väl ca 500 m så det är väl lagom fösta tur sen lär det vara väldigt mörkt. men jag får se kanske inte blir nått heller.

ha det!
#1 - - Svarttusch:

bra att du kollar upp det där :-) Kan inte förklara hur stolt jag är över dig när du går i skolan och har dig :-)

#2 - - caroline dahlén:

sv: Tack så mycket, jätte kul att höra att du älskar mina bilder :D lägg gärna till mej på bloglovin om du vill :)

Till top