Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

lite besviken

Allmänt Permalink0
fick skjuss till stallet av yvonne för hon va här och lämande olja till mopeden och så sa hon att hon kunde köra mig och hämta mig sen när hon hade städat (jobb) och det skulle ta ca en timme kanske mer och det var ju perfekt eftersom jag skulle rida och ge mat m.m men när vi kom till stallet så kom anita och sa att hon hade gett hästarna mat precis och dom hade precis gått ut och då va det ingen ide för mig att va där efter som amanda säkert inte ville komma in och jag kan inte rida efter hon har ätit:( så det va bara att hoppa in i bilen och åka med tillbaka hem:( har inte klappat på min tös på 2 dagar nu..

men i morgon blir det massa mys och ridning iaf och jag läängtar!!

usch hugger i magen på mig titt som tätt väldigt irreterande :(

imorgon ska jag och chip ha ensam kväll för johnny ska iväg och festa så vi får se vad vi hittar på med:P
Till top