Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

hej.

Allmänt Permalink3
eftersom det är väldigt många som har varit inne och kollat så är det väl dags att skriva lite.
har vart en ganska jobbig vecka och jag har kännt mig skit nere.
På fredagen kom inte johnny hem på natten och jag ringde honom på lördagen och tydligen för många grr.
men ja iaf så festade vi hos carola och tompa och det va typ 30-40 pers. men så iaf. johnny prata typ inte med mig sen så börjar lars prata på och skoja väl mäst att jag ska sluta bli så sur när inte johnny kommer hem och jag ska inte bry mig så mycket om vart han är och då blev jag skit förbannad och ledssen för det va ju inte det som va problemet men det verkar ju ingen fatta.
sen bröt jag typ ihop för allt va så jävla jobbigt och johnny stog bara och skratta åt mig. men sen blev det bättre och jag fortsatte att festa och han fortsatte att skita i mig och jag försökte prata med honom men han svarade mig inte ens men det sket jag i. men sen när han ställde sig mitt framför mig och smekte maria på röven och tala om hur mycket skönare den är än min då jävlar tände jag till.
sen kom johnnys bror och börja tjaffsa med mig + trösta ig på samma gång vilket inget gick så bra med tanke på att han tala om va dum i hvudet jag va typ att jag va så jävla vrång och aldrig lät johnny vara och att johnny pratar med honom om hur jobbig jag är. men hur fan ska jag kunna ändra mig när han aldrig säger nått till mig??
men då gick jag iaf hem och ja sen så trodde jag att det va slut, och det va väl det båda fundera på. men vi prata väl lite sen när han kom hem och vi ska väl försöka lite till och jag får väl ändra på mig men det borde inte jag va ensam om att göra för vi är mer en 1 i detta förhållandet.
och jag vet inte hur länge jag ska orka med och leva så här om jag aldrig får nån bekräftelse.

så ja vi får väl se hur det går.


men men.
jag och amanda har iaf kört på hopprekord nu och hoppat hela 70 cm och en liten bana på 60-65 cm ganska stor skilnad mot förut då vi bara hoppa ett enstaka hinder på 45 cm typ :p är jätte nöjd över henne.

har beställt en mobil oxå en sony ericsson med 8,1 mpx kamera :D betalar 139 kr i månaden för mobilen och abenomang i 24 månader. men då smsar jag gratis till alla sen så ringar jag bara för 19 öre min. och jag ringer ju knappt heller utan smsar ju nästan bara. så jag tror det kommer bli bra :)

telefonen jag har nu är inte bra alls folk hör knappt va jag säger när jag pratar i den och kameran suger och ja den är inte så rolig :P

nej nu ska jag återgå till att inte göra nånting. kul liv.



#1 - - Anna Johansson:

Men usch va jobbigt :( Vart är han när han inte kommer hem på nätterna då ? Skulle aldrig orka med att ha de så, låter jätte jobbigt. Klart man blir sur. Och man smeker verkligen inte någon annans rumpa ! FY vad arg jag blev när jag läste de. Man är, som du säger, två i ett förhållande, och ska något ändras så ska båda var med och ändra på de. Jag förstår att de är jobbigt för dig, men sätt ner foten, ställ krav på honom. Kan han inte leva upp till de, eller ens är villig att försöka, så kanske de inte är meningen att de ska vara ni, hur jobbigt de än är :( Hoppas ni löser de och kommer få fötter igen, finns här om du vill prata iaf :)

#2 - - Svarttusch:

Sandra, stå på dig. Det är INTE en enda persons fel att två bråkar. Och något är allvarligt fel om han smeker någon annans rumpa och ignorerar dig! Sätt er ned och prata om vad ni båda vill förbättra. Du ska inte behöva bli behandlad som skit. Förklara vad du vill ha ut av honom och ert förhållande. Och säg till honom att han ska prata med dig först inte kompisar. Sen får du tänka på, vad är det han vill förändra? Vill han förändra såpass mycket att du inte är du längre? För glöm för guds skull inte bort dig själv mitt i allt det här. Du måste älska dig själv också.

#3 - - Carro:

Ledsen att jag inte läst din blogg så ofta & kommenterat på ett tag..men det där som Johnny behandlade dig var inte sjyst! skulle jag oxå bli vansinnig, varit med om detta ett antal ggr så jag vet hur jobbigt det var. Smek på röven eller hångel med en annan är bland det värsta jag vet.

Även om jag inte känner dig så tycker jag att du är en fin människa & du är ju känslig, det är absolut inget fel.

Stå på dig, tur att du har både Amanda & Chip!

kramar

Till top