Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

hej.

Allmänt Permalink1
ett tredje inlägg för dagen, det är inte dåligt.

vill bara uppdatera att det känns bättre nu, det mesta vände när jag kom till stallet och fick sen min helt underbara och vackara häst som möter mig med en mjuk gnäggning <3 vi va ute och red en mysig sväng i skogen.
Sen mös vi och jag städa undan lite i stallet.
Att tillbringa tiden med hästarna är det bästa som finns, att komma bort och känna sig älskad och behövd. Att kunna lägga armarna runt halsen och bara stå och låta tiden stå stilla, att bara leva här och nu med den man älskar mest av allt.

Sen åkte vi väg med tomas och maria i båten och satt och meta. fick två aborrar. Och älskade chippen va självklart med och njöt i fulla drag.

ibland är livet ganska skönt ändå, fast ibland är det svårt att se dom bra stunderna när man är inne i mörkret och virrar runt.

Jag älskar mina djur så oändligt mycket, och jag älskar johnny nått så otroligt och jag vill leva mitt liv med honom, fast jag vill att det ska va ömsesidigt och jag är inte helt säker på att det är det ibland.
Även om man har levt i hop över 4 år så måste man få höra och känna att man är älskad och att man är fin osv.

Nu ska jag gå och duscha sen sova för i morgon är det jobb igen.
#1 - - mona:

Underbart Sandra, tid till eftertanke. KRAM

Till top