Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

Ny dator

Allmänt Permalink1
min gick sönder för några dagar sedan och läman in den för felsökning och både hårdisken och nått annat kommer inte ihåg va det hette hade gått sönder så skulle kosta över 6000 att laga så det va bara att köpa en ny :( gött att ha en ny men inte kul att lägga pengar på.
Dom på mrpc är bäst så himla bra alltså. kosta 500 för felsökning på datorn men eftersom jag köpte en ny dator där så behövde jag inte betala det. + att dom är ärliga och säger som det är och förklarar bra och talar om att det inte är nån ide att laga fast dom går back på det.

annars händer det inte så mycket jobbar, rider och rastar hunden typ haha.

har haft stopp i ett avlopp så va väl massa kronger och skit men är bättre nu iaf.

orkar inte skriva mer ska nog upp och sova nu.

natti!

öjj jo jag har köpt en hushållsassistent oxå!! :D
#1 - - Emma:

Fin blogg! :)

Just nu pågår en frågastund i min blogg som avslutas ikväll! Ställ en fråga ang. hästar i inlägget "FRÅGESTUND" ! :)

Till top