Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

Lördag den 29 maj.

Allmänt Permalink0
Bra fantasi jag har på rubriker ;)
Har väl inte så jätte mycket att skriva men nått ska jag väl kunna hitta på.
Idag har jag jobbat och fy fan va trött jag var men gick bra, sen när jag kom hem så spela jag lite tv spel sen gick jag och la mig och sov en stund. johnny har målat baksidan på huset och blir jätte bra. blev lite oväder oxå spöregn och åska mindre kul :( så blev ingen ridning i dag amanda va helt genomblöt och lerig. Men i morgon måste jag ut har vart mycket vila för damen denna veckan men det tycker hon nog bara är skönt ;)

Igår va vi i stan och köpte "lite" kött på willys så nu är frysen full och självklart köpte jag med kroppkakor hem hehe, det är standard. Vi köper ALLTID kött, köttfärs, färsk bagett, pålågg, kroppkakor och sånna där små jose paket som man blandar med vatten. synd att det inte finns willys i munkfors då skulle nog matkontot va lite mindre. sen va vi inne på rusta och köpte oss ett wii spel supermario land eller nått sånt där hette den och shorts till johnny och bacon godis till chip. Blev även solcells lampor. Biltema blev det oxå där vi köpte färg till huset och en färgspruta som funka skit bra perfekt när man ska måla en sån fasad som vi har. ska använda den och måla om våra skåp luckor nån gång oxå när vi har råd att köpa färg till det.
Jag köpte mig en topp på lindex som jag nog ska ha på bröloppet sen så köpte jag ett studenkort till louise och en lite grej som jag inte skriver här ifall hon skulle läsa. ska skicka det nu till veckan så hon får det. så himla tråkigt att jag inte kan åka dit :( men så äre.

Jobbet går bra och det går snabbare och snabbare för varge dag och kroppen vänjer sig. längar tills nästa månad då jag får min försa lön och dubbel blir den oxå :D ska bli spännande och se hur mycket jag får. 

Nu får det räcka för idag. 

ha det bra 

Till top