Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

Måndag

Allmänt Permalink2
sista januari idag då. 3 månader och 19 dagar kvar.

Idag va det jobb som gällde som vanligt maskinen har börjat gå dåligt och det kommer inte vatten som det ska så fick ringa en på jobbet så jag fick veta vart det där filtert sitter som gör nått grejsimojs men det satt ju hårt som fan höll på i nog en halvtimme om inte mer så blev lite övertid. får ta med mig nått imorgon som kanske kan hjälpa mig att få upp den. saken blir ju inte bättre av att jag har blivit otroligt klen.

sen hem och så sov jag ett tag skönt som bara den :) sen har jag plockat lite och diskat sen tagit reda på en massa tvätt och vikt och grejat nu ska de bara in i gaderoberna innan herrjohnny drar ut allt igen ( värre än en unge :P ) Sen en promenad med chippadilli som vanligt.

nu blir de snart matlagning ska göra klyftpotatis med lite mörötter sen en fläskfilegryta med grädde och cocosmjölk champinjoner och lite kryddor och sånt. blir nog gott hoppas jag :)
#1 - - Erika:

#2 - - Erika:

oj inte långt kvar nu, tills bäbisen ska komma :)

Till top