Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

Lite uppdatering!

Allmänt Permalink2
Sorry för att jag inte hur hunnit blogga nått, datorn blir lixom inte så viktig längre ;)

Idag är Moa hela tre dagar gammal :)

Kan väl börja med söndagen då lilla gosan bestämde sig för att titta ut :) orkar inte skriva om sjävla förlossningen nu men det gick bra iaf, och vi åkte hem samma dag vilket va väldigt skönt. Moa sköter sig perfekt bara sover och äter och gråter nästan aldrig är väl när hon är hungrig som hon kan låta lite eller när man ska byta kläder på henne annars är hon knäpptyst.

Första natten låg hon med oss hela tiden försökte ha henne i vaggan men de ville hon inte.

Inatt därimot låg hon faktiskt där i några timmar :)

Igår va vi på 2 dagars kontroll och inte ett ljud gjorde hon när dom stack henne i handen och tog blod, hon hade även den bästa vikten för dagen av dom som vart innan oss :)

Träffade syrran på sjukan en snabbis innan vi åkte vidare till Johnnys farmor där vi satt och fikade en stund, sen hem och tog de lungt en stund innan Mona och Eric kom på besök :)

Idag har vi städat och grejat och gått promenad, hon fick även sova lite ute i vagnen en stund.

Idag tror jag den riktiga mjölkproduktionen börja för nu spänner det och läcker en hel del ur brösten, men hällre et än ingen mjölk alls :)

Nu ska jag upp och byta bajs blöja :)











#1 - - Anna Johansson:

Glöm inte att se till så att du äter och dricker ordentligt, annars stannar mjölkproduktion. De hände för mig, och mjölkersättning är dyrt :)

#2 - - Carro:

Åhhh!!! GRATTIS till tösa! äntligen kom hon ut ;) ledsen att jag inte tittat in som jag brukade, fullt upp men jag gör så gott jag kan.

Hoppas ni mår bra allihopa!

Kram till tösa.

Till top