Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

Oväntat

Allmänt Permalink8
Idag har jag faktiskt umgåts någon timme men en vän, hör och häpna faktiskt från munkfors.
Nu förtiden fastnar men mest framför Moa hihi. jag vet inte hur många timmar mina ögon vilar på denna vackra människa <3 sen tog vi oss en liten promenad i skitvädret.

Imorgon ska jag nog över till henne och kolla på hennes och hennes killes nya lägenhet.

Blev ett ryggpass i gymmet sen oxå.

Nu ska jag plocka undan, städa förut idag men nu är det rörigt igen. Vill bara börja grina när jag tänker på de.. Den här jävla skiten tar kål på mig och känns inte som att det är långt kvar tills jag brakar in i väggen.

Låt bli och städa då tänker alla men det är inte så lätt.. för stressen finns där ändå, jag kan inte slappa av när det är rörigt. och ändå kan jag inte påstå att jag har det pedant fint. långt ifrån.

#1 - - Rebecca:

Haha, otrimmad va det!

Hon ser ut som ett troll:p

#2 - - Anonym:

godmorogn:D

#3 - - Svarttusch:

Är det Johnny som stökar till då eller? För då är det dags att du ställer lite krav vännen! Förstår att du vill ha det städat, vissa människor är ju sådanna, och han kanske inte ser det stökiga (som jag t. ex). Men då kan ni ju göra upp att du sköter städningen så det blir som du vill, men att han kan tvätta och laga mat ett par gånger i veckan. Så det jämnar ut sig liksom. För han kommer nog inte vilja städa lika bra som du vill ha det så då är det bättre du har städningen men då ska du slippa någon annan syssla :)

#4 - - sofie:

Men va jobbigt :( Du får prata med Johnny om det. Ni är två som bor där och även om han inte anser att det är viktigt med städ så får han acceptera att du vill ha den rent och snyggt. Jag är likadan så jag förstår precis hur du känner!

#5 - - warnmark -officiell bloggare Göteborg Horse Show 2012:

Sv; Tack :D

#6 - - Rebecca:

Jo jag börjar bli nöjd med inredningen:) ni får komma hit snart och hälsa på :)

#7 - - Sofie:

Skvallerträning är en kontakövning, man har godis i handen och låter hunden lukta på det men inte smaka, hunden ska bara veta att du har det. Sen när hunden ser något tex Moa som leker eller en annan hund eller människa så ska den kolla på dig för att berätta vad den ser.



Enklast är att börja med att du sätter chip någonstans där det är mycket rörelse och visar honom att du har godis, när han kollar på någon eller något och sen kollar på dig så får han en godis. Stirrar han bara på dig så får han inte nåt, han ska kolla på något och sen kolla på dig :)



Hoppas inte det blev för krångligt att förstå :P

#8 - - Hanna:

Missa inte vår julkalender som startade igår! under första luckan fanns en utmaning, ta chansen att utmana oss med vad du än kommer på och vill se oss göra! inlägget hittar du här: http://dailyhorses.blogg.se/2011/december/1-december.html#comment



Om du inte gillar dessa kommentarer, förlåt!

Till top