Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

Haha.

Allmänt Permalink2
För en massa månader sedan tror de va i agusti så tog jag en premuneration på tidningen vi föräldrar för man fick en söt snutte och body, men grejerna kom ju aldrig och igår sa jag upp de där och så skrev jag ett mail, och tydligen när jag betala den där räkningen så glömde jag skriva i 50 öre så då hade dom inte skickat grejerna för de går atomatiskt eller va fan dom nu skrev, så sjukt 50 öre liksom och inte har man fåt nån påminnelse eller nåt sånt.
Tur att jag maila för annars skulle jag aldrig fått grejerna. hoppas bara bodyn är i en stolek som Moa kan ha men de tror jag väl knappast :( Jaja de är väl bara att spara till nästa barn ;)

#1 - - Erika:

SV:

Haha ja de kommer o bli lite jobb de. :P

#2 - - emma:

hade precis samma problem med den tidningen.. jag ringde tillslut o då sa de att jag inte betalat in den där 50öringen.. tycker man borde få hem ett brev lr nåt där de berättar att man missat att betala hela summan.

Till top