Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

Blandad kompott

Allmänt Permalink0
Fredag.
Ja va gjorde jag då? de vanliga antar jag :P Mötte johnny på centrum efter han sluta och handla lite, tog ut pengar och så skulle jag ta ut medicin men deras datorer funkade inte, men visade sig att dom självklart inte hade det hemma ändå.
Blev stallet, longerade bara eller bara och bara hon fick jobba på ganska hårt och fick upp henne i galopp några gånger men bara i höger varvet. Hon är tvärt om i ridningen.
Hon blev både svett och väldigt flåsig så skrittade av henne fram och tillbaka på vägen en stund.
sen åkte jag hem och gjorde väl inte så mycket mer tror jag.

Idag.
Va med Madde till stallet, blåste värdens storm ut typ.
Red mest på övre volten då ridhusdörrarna blåst typ innåt och va väldigt läskiga ;)
Men longeringen igår hjälpte nog väldigt bra för hon gick väldigt fint annars brukar hon va ganska seg att trava på volten antigen går hon knappt fram eller så rusar hon bara på. Men sen hade vi melizza som draghjälp oxå ;)

Super söta Maria erbjöd sig att hämta ut Amandas medecin när hon skulle till karlstad, men typskt nog fanns den inte även va hon inne på  2 st ställen.. Men men ska fråga johnnys pappa om han kan svänga förbi forshaga på väg hem från jobbet för där skulle dom tydligen ha hemma. Har bara så det räcker till måndag morgon. :/

Annars idag har jag inte gjort så mycket, skulle gått iväg och grillat lite korv och fiska men som sagt det blåst storm. Fick med johnny på en pytte promenad iaf.. vilket jag typ fick vänta hela eftermiddagen på :P han till och med sova en stund haha ;)

Nä nu tror jag nästan att jag ska gå och lägga mig!



Sara och Amanda.
Till top