Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

sjuk och god jul lite efter.

Allmänt Permalink1
I tordags hade Moa feber när jag hämta henne från dagis.. på kvällen låg hon på över 40 grader :( Bättre dagen efter men då åkte jag på de istället, inte så hög feber men storig hostig osv. är fortfarande dålig nu har de satt sig i bihålerna kan inte ens böja mig ner utan att de sprängs i hela huvudet. 
 
De vill säga att jag inte har tränat på 1 vecka och 1 dag :( nog längsta uppehållet sen jag börja träna för ett år sen. 
 
Julafton spenderades hos Johnnys syster carola m familj sen på kvällen fick jag super mysigt besök av en söt sak <3 Det vill säga blev en jätte mysig dag och kväll/natt. 
 
På lördag blir de en tur till Molkom med Moa ska bli så mysigt :) 
 
 
#1 - - Magnus:

Gott nytt år!

Svar: Tack desamma :D
Sandra

Till top