Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

Varför gör man samma misstag gång på gång? 
Man öppnar upp hela sin själ för någon man verkligen trodde man kunde lita på och som var en av mina bästa vänner och så får man reda på att allt jag har sagt till henne har spridits vidare. 
 
Varför går det inte lita på en ända jävel??
 
 
Det var länge sen jag kände mig så här sviken.. 
 
 
#1 - - Magnus:

Rätta mig om du inte håller med, men är det inte ett väldigt kvinnligt fenomen det där. Att sprida saker som sagts i förtroende vidare. Känns inte som män i samma utsträckning snackar bakom ryggen på varandra. Men vad vet jag...

Svar: du har så rätt, det är verkligen typiskt tjejigt. kanske därför jag oftast alltid har haft killkompisar och dom har aldrig svikit på samma sätt.
Sandra

Till top