Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

2013-05-28

Allmänt Permalink2
Åh så kommer den där jobbiga ångestkänslan.. 
Man står och stampar på samma ställe hela tiden och kommer ingenstans.
Tittar tillbaka och inser att man inte gjort ett ända skit med sitt liv (bortsätt från moa som är det största och vackraste jag åstakommit).
Jag undrar om man någonsin kommer kunna sluta fred med sig själv? Kanske förstå att man är värd nåt mer än det som bara är. För just nu känner jag inte att jag är värld nåt bra att jag kan nöja mig med det som bara är halvdant för det är det jag förtjänar. Jag har nog oftat gett mer än vad jag får/tar och tror att alla måste ha nåt av mig hela tiden, inte tagit i mot det jag kunde ha fått. 
Samtdigt är jag alltid på jakt efter nåt bättre och glömmer bort och ser inte vad som finns precis framför näsan på mig. Så himla mycket lättare att se felen än det som är bra. Kanske för att jag gör precis likadant mot mig själv. 
 
 
 
 
#1 - - Emma:

Du har inte tänkt att börja studera till det du verkligen vill bli? du ville väll jobba med ungdomar som har haft de jobbigt? Kom igen vännen du vet att du kan åstadkomma mer än vad du tror :)

Svar: jo jag har funderat på det men motivationen går upp och ner hela tiden, ena stunden är jag jätte peppad och andra helt död. Tack gumman <3
Sandra

#2 - - Rebecka Wärnström:

Sådär är det nog för många. Jag tog studenten för åtta år sedan och vad har jag egentligen gjort sen dess?
Jobbat på mina tåg typ...

Svar: Jo det är ju så, jag var dum nog och gick inte ens ur skolan pga lite olika omständigheter. funderar på att ta upp det igen men motivationen kommer sen helt plötsligt är den som bortblåst igen.
Sandra

Till top