Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

hej igen

Allmänt Permalink4
va ett tag sen sist :P
 
händer väl allt och inget ungefär. 
 
Kan man bli "kär" i nån som man bara sagt hej till? hahaha oj oj oj, tittar på ögongodis varje dag nu nästan söt som socker. men jag är nog en gammal tant i hans ögon ;) Ja jag börjar få åldersnojja.. 25 år i år halvägs till 50..Jag var ju 18 nyss, vilket innebär att jag typ är 30 i morgon eller vadå? Nä tiden får nog gärna stoppa sig ett tag nu.
 
På onsdag fyller Moa 2 år!!!! 2 HELA år. 
I morgon kommer Morfar Cim och Ingalill på lite firande ska göra en paj tänkte jag, På onsdag kommer Mona och dom och ev Johnny så då blir de riktig tårta :D åhh va jag längtar efter att få se moas min när hon får sin 3hjuling <3 
 
Slut för idag. 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Lilli Nyfiken - Fotbollsfru, småbarnsmama med fotografdrömmar!:

woooooooow ditt hår!!!

Åh, om du skulle bli blond igen :)

Svar: nää inte blond :p trivs inte i det haha
Sandra

#2 - - Lilli Nyfiken - Fotbollsfru, småbarnsmama med fotografdrömmar!:

Har förresten samma noja... crap... 25... Om mindre än en månad...

Svar: haha det är fan jobbigt :P
Sandra

#3 - - Sandra:

Nu tjejer, tycker jag att ni lugnar ner er.

MVH//Fyller 26(!!!) i september ;)

Svar: haha tanten :P fast 26 låter inte lika hemskt som 25 haha
Sandra

#4 - - Lilli Nyfiken - Fotbollsfru, småbarnsmama med fotografdrömmar!:

Jo, blond tycker jag du ska bli! Så himla ovanligt med äkta blondiner. Och så matchar du ju moa... (tänker på massa vackra foton nu haha)Skulle bli helt fantastiskt!

Btw testa och färga bryn och fransar... Blir riktigt bra... Finns i brun, svart brun och svart... I en som håller bara några tvättar och en som håller en månad. Helt värt det... Testa den bruna först...

Haha Sandra 2 - 26 hu... vågar inte tänka på det ;p

Till top