Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

Onsdag

Allmänt Permalink1
jag vet inte riktigkt vad jag ska skriva om faktiskt.
 
livet är lite upp och ner, mycket hemskheter som händer och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera allt.. 
Antagligen göra som jag alltid gör, köra på till man bryter ihop totalt och de tar evigheter att ta sig upp igen. 
 
Träningen flyter på, kör bara stryka nu en vecka eller två just för att se om de blir nån skillnad sen shocka på kroppen med att köra konditon igen. 
 
Måste även bli bättre på maten oxå, mycket av allt sötsug försvann när jag tog ut pstaven för en vecka sen. kanske beror på att jag inte ständigt har pms eller mens haha xD Hoppas verkligen p-piller kommer funka bättre än så länge funkar det, bara jag slipper alla blödningar är jag nöjd. 
 
Moa är duktig utvecklas varje dag. 
Pratar på, hjälper till. 
Kan räkna till 4 älskar att va med och laga mat osv :)
 
 
nä nu är nog maten klar. Tjohej
 
 
 
 
 
 
#1 - - Magnus:

I morgon är det fredag!!!

Svar: Haha ja :P
Sandra

Till top