Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

Träning

Allmänt Permalink0
Jag har nog aldrig känt mig så peppad över nåt och vilja nåt så mycket som jag är med träningen. 
Jag vill bli bättre och starkare hela tiden, jag vet hur mitt mål är. 
Jag har bara lite dåligt tålamod för jag vet att det är en lång bit att gå. 
 
Kosten tycker jag är det svåraste. 
Att hålla sig borta från gosaker, har alltid haft ett socker begär speciellt på morgonen och förmiddagen. 
Sen nu när man är själv och trött så blir de mycket lättlagat liksom. pasta, korv, köttbullar osv. 
 
Sen så äter jag förlite ibland som idag har jag ätit 1½ macka till frukost, ett paket nudlar innan träning och två knäckebröd efter träningen.. och körde ett hårt pass på gymmet förut 35 min och 500 kalc bort på ct sen ett ganska tungt benpass innan. INTE bra.. behöver mer protein jag vet de såå väl men, just nu känns det som jag inte ens har råd att äta och när Moa inte är hemma så snålar jag ännu mera. Men ska snart ställa mig och göra köttfärs och ris till middag med lite grönsaker. men fortfarande för dålig mat. 
 
SKÄRPNING SANDRA ANNARS NÅR DU INTE DINA MÅL!! 
 
 
 
Till top