Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

måste lära mig att se förändringen.

Allmänt Permalink1
Hela tiden hör jag rösterna i huvudet som säger att jag ser ut som skit att jag är fet ful och äcklig och inte klarar nånting. Jag blir galen.. När Moa är hemma är det ganska lugnt men när hon är hos sin pappa ekar dom hela tiden. Jag försöker hela tiden köra så hårt jag kan men jag har så svårt att se resultatet och det ända jag ser är valkarna och allt äckligt. 
 
Vissa dagar kan jag faktiskt känna mig snygg, sen ser jag en bild eller kolla ner på mig själv och inser att jag har så jävla långt kvar innan jag ska känna mig nöjd med mig själv. 
Och när jag ser bilder där jag faktiskt ser bra ut så blir jag nästan förbannad för jag vet att det inte är sanningen. 
 
Jag skulle bara så gärna bli nöjd. 
 
När jag ser denna bilden blir jag nöjd jag ser nåt bra men mitt huvud intalar mig ändå att det inte är så verkligheten ser ut egentligen. 
 
 
 
 
Jag vill att det händer nåt drastiskt.. Rädda mig från mig själv typ. 
 
 
 
 
#1 - - Emma:

Synd att du inte ser hur jävla snygg läckerbit du har blivit! Du har jobbat hårt och de syns resultat. Tycker du ska vara stolt över det du har åstadkommit. Försök gör en övning, stå framför spegeln så kollar du noga så säger du;

Jävlar vilken skillnad jag har gjort, detta har jag gjort själv och jävlar va duktig jag är!
+ jag är jävlit snygg :)

Till top