Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

tjabba tjena hallå eller nåt

Allmänt Permalink2
Ahh snoret rinner och ögonen börjar bli rinniga. Tack Johan.. Men de var de helt klart värt ;) <3
 
moa tog kort på mig när jag träna igår haha :D 
 
körde ben, gjorde ökning i knäböj så nu uppe i ynka 60 kg haha men men börjar få in bättre teknik att ha stången så kan nog börja lägga på lite mer nu. 
 
jag vet jag är ett fat ass 
 
#1 - - Magnus:

Om du är stel rekommenderar jag att du lägger något under hälarna. Alternativt använder skor med "hög" häl. Att göra knäböj stående "platt" på golvet kräver mycket smidighet.

Hur djupt böjer du? Du har väl inte gått på myten om att man inte får böja mer än att låren är parallella med golvet?=)

Svar: Tack för tipset :)
Böjer så djupt ja kan men ja tycker inte ja kommer ner så djupt men blir väl typ parallellt med golvet skulle ja tro. ska testa att bredda benen lite mer och se om de går lättare då.
Sandra

#2 - - Magnus:

Prova dig fram. Att filma lyften är ett utmärkt sätt att "hitta rätt" om man har möjlighet till det.

Till top