Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

<3 <3

Allmänt Permalink1
Man tror man vet vad kärlek är men grejen är att man har ingen aning förens man hittar den rätta personen och inser att det man har haft förut inte är något i jämförelse. 
 
Att hitta någon som tycker om en precis som man är och inte vill ändra på något.
Någon som respekterar en.
 
Jag har ärligt aldrig träffat någon förut som har uppskattat mig som jag är och för det jag har fören nu! 
Det går att bli behandlad bra, det går att ha ett förhållande där man inte städnigt surar på varandra. 
Det går att hitta någon som inte klaragar på dina kläder, ditt utseende, din boendesituation och livssituation och hur du är.
 
Jag har aldrig någonsin älskat någon så här mycket, förutom mitt barn då så klart. 
Aldrig har det kännts så jävla rätt och jag vill aldrig någonsin vara med någon annan än honom, jag vill spendera resten av mitt liv med han. Jag vill alltid vara i hans armar för det finns ingen som får mig att känna mig så trygg. 
 
Det är liksom den perfekta matchningen. 
Vi har kul ihop, vi är lika störda i huvudet humormässigt, jag kan prata med honom som jag aldrig kunnat med någon annan och jag delar allt med honom. 
 
Han har den perfekta insidan och den perfekta utsidan bara tanken på honom får mig att tappa andan för en stund och hjärtat hoppa över ett slag. Och hans leende som får mig att smälta totalt.. Det går inte att se sig mätt på människan. 
 
Det här får aldrig någonsin ta slut, alltid ska jag kämpa för dig och för oss! 
 
 
 
 
 
#1 - - Anna Johansson :

Kärlek är så mysigt <3 jag håller tummarna för er och för alltid!

Svar: ja verkligen :) <3 Tack!! :')
Sandra

Till top