Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

spontanbesök!

Allmänt Permalink2
Fina Becca kom en stund förut och så bjöd hon på lunch på pizzerian. 
Haha går så jätte bra att vara nyttig ;) 
 
Men brände väl bort lite på gymmet iaf. 
Körde igenom rygg,axlar,biceps och triceps skönt.
 
Den 30 ska jag på bröllops fest men efter den så ska ja köra igång med kreatin igen vågar inte göra de innan ifall jag skulle svälla upp massa haha, vill ju inte skämma ut johan allt förmycket med att se ut som en vattenballong hihi. 
 
nä en protein drink dusch hämta upp tvätt och gå promenad med hunden sen får de typ bli lite plock innan man intar soffan. 
 
 
#1 - - Magnus:

Häng på Skype nu så jag kan skicka filen.

#2 - - Magnus:

Häng på Skype nu så jag kan skicka filen.

Svar: ska försöka se till att vara inloggad i eftermiddag :D är jag inte de så skicka till min mail sandra_nensen @ hotmail.com
Sandra

Till top