Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

Det går inge bra för mig..

Allmänt Permalink1
Först 2 förkyldningar nästan efter varandra och nu har jag haft nackspärr i några dagar. fortfarande ont men börjar släppa så fick bli ett litet benpass idag iaf. 
så jäkla segt när de blir så här :( men jag hoppas på att nästa år blir bättre och det är slut på alla dessa bakslag. 
 
Julafton kommer firas i hagfors med Moa och Johans familj, ska bli så himla mysigt alla är verkligen hur gulliga som helst.
Hoppas innerligt att min sugerpaste (om de stavas så) kommer i morgon så jag kan göra tårtorna jag ska ha med så som jag har tänkt annars kommer jag gråta lite faktiskt. 
 
Har förövrigt kommit in i nåt jäkla bakträsk, vill baka hela tiden. Kanske därför jag börjar bli fet oxå hahaha 
 
 
 
#1 - - Magnus:

Sluta baka kvinna! Gottegris!

Svar: haha men det är ju så jäkla kul å baka :D äter som tur är inte upp allt själv ;) nu efter nyår ska allt socker rensas bort ska ta med mig allt julgodis och bullar m.m till min faster idag haha.
Sandra

Till top