Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

Gött å bli fet eller?

Permalink1
Öhm.nej men gör ju inget annat än å sväller!  
Jag får panik för det är inte direkt att jag äter överdrivet mycket garanterat inte över rekommenderad dags mängd i kalorier, jag tränar 5 dagar i veckan går med hunden osv. 
Men ska testa utesluta en grej nu och se om.de.blir någon skillnad. 

Måendet är väl inte på topp heller kanske de som gör en del oxå. 

Jag måste sluta ogilla mig själv så mycket, och framför allt sluta ge av mig själv hela tiden och inte ens få hälften tillbaka vilket får en känna sig ännu mindre värd.. 

Nä fan godnatt i morgon är de gym ledigt men försöka få med.mig.unge.och hund på en powerwalk istället 
#1 - - Magnus:

Du är på smällen helt enkelt...

Svar: Haha nej jag är inte gravid :) tagit massa test och inget visar att jag är det, tack å lov ;)
Sandra

Till top