Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

Längtar

Allmänt Permalink0
Herre gud vad jag längtar till framtiden och det den har att bjuda på speciellt när det gäller en sak att man troligen kommer bli sambo,, jag trivs dock jäkligt bra själv men jag trivs inte att vara utan min gubbe.. :( 
Satt precis å kolla på protien pulver och tanken slog mig att shit tänk bara å få dela proteinpulvret med någon haha så myyysigt. Att ha någon att gå till gymmet med (om man nu kan träna när han är med, lär nog mest stå och dreggla) 
Att få vakna upp bedvid honom varje morgon. 
Jag älskar den där människan mer än ord kan beskriva, han är den första människan som ser mig och som ser rakt in i mig och som märker direkt när de är något som tynger en. Han är den första som jag vågar öppna upp mig helt för och som vet så många utav mina mörka hemligheter och djupaste känslor som ingen fått veta, och det bästa av allt är att han fortfarande är kvar! 
Han är en på miljonen och jag släpper honom aldrig.
 
åh de va inte riktigt meningen att det skulle bli ett sånt här blogginlägg haha men men så går det när man låter känslorna flöda ;) 
Till top