Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

känner mig på gång igen

Allmänt Permalink2
Nu ni jävlar börjar de ta fart igen, hoppas på medgång å inte några fler motgångar. 
 
fick världens sötaste och peppande mail igår av en ung tjej som jag knappt känner
 
 
 
 
#1 - - Cecilia:

Hej, läste ett äldre inlägg från dig där du skrev att du hade väldigt hög vilopuls. Har du fortfarande det? I så fall rekommenderar jag att du tar prov på sköldkörteln om du inte har gjort det redan för det är ett av symptomen för överproduktion. Symptomen är väldigt diffusa och smyger sig på. Jag blev diagnostiserad med Graves i november.

Svar: Hej, det kommer och går de där lite granna. gick in och läste lite om det och är ju ganska måna symtom som stämmer in, förutom att man går ner i vikt haha sån tur har man inte ;) (skämt åsido) men kanske skulle vara värt att kolla upp nån gång.
Sandra

#2 - - Cecilia:

Just det symptomet önskade jag också att jag hade haft :) Jag tappade en massa hår och hade ökad vilopuls. Det med pulsen tänkte jag inte ens på till efter att jag hade fått diagnos. Annars mådde jag jättebra. Det är lätt att testa, ett enkelt blodprov. Ganska skönt efteråt att veta vad som var fel =)

Svar: Jag tappar oxå ganska mycket hår :/ Vad får man för behandling för det där då?
Sandra

Till top