Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

Testat på nåt nytt.

Allmänt Permalink0
För det första så ska jag ändra mitt träningsupplägg lite, har alltid kört as många övningar så mina gympass brukar ta ca 2 timmar. Nu tänkte jag lägga lite mer focus på cardio (kondition) efter som jag vill ha ett skjut i viktminskningen. Tycker att jag har kommit upp i en bra muskelmassa nu och vill istället får de mer framträdande så man inte bara ser fet ut ;) 
Så som sagt tänkte köra mer basövningar i stryka kanske 3-4 övningar för en muskelgrupp istället för massor som jag gör nu. 
 
Idag testade jag även på dropset i biceps både i vanlig bicepscurl och hammercurl (hantlar) 
4 set 8 reps (varje arm) 10/9/8/7 kg och alltså ingen vila mellan seten, ganska jobbigt måste jag säga haha. 
 
Nä duscha, äta och sen invänta min man :) <3
 
 
Till top