Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

Periodisk fasta

Allmänt Permalink0
gå in här för att läsa mer. http://www.periodisk-fasta.com/
 
Finns olika former av periodiskfasta jag kör 16:8 
Jag fastar mellan kl 18.00 på kvällen till 10:00 på morgen, går att lägga upp som man känner för och vad som passar bäst för sig själv men som sagt gäller att ha 16 timmars fastande. 
Sen får man äta mellan 10-18, just för tillfället har de inte blivit så extrembra mat som jag vill att det ska vara pga lite pengarbrist och det ska passa moa när hon är hemma osv och dålig planering. 
Men jag hoppas att jag skärper till mig och försöka att även lägga mig på ett kaloriunderskott. 
 
Jag tycker än så länge att det passar mig väldigt bra även om jag inte får äta på morgonen innan jobbet. 
 
 
Till top