Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

akuten och annat smått och gott

Allmänt Permalink2
Cim är ju som sagt här och det har bidragit till ett besök hos akuten pga att hon flög av hästen.
va ett jävla problem att bara ta sig in då ingen kunde köra, så jag fick ringa 112 och rådfråga och sen ringa sjuk taxi.
men vi kom in sen iaf och fick sitta där och på natten kom dom fram till att cim skulle va kvar och jag skulle hem. men jag skulle inte få nån på skrift så min taxi färd skulle kosta 900 kr!! Men hade världens bästa taxi chaffis som först skällde ut dom som inte ville skriva på och sen lät mig åka för 100 kr iaf, för hon tyckte det va så jälva dumt.
kom hem vid två på natten så det va bara attslänga i sig en macka och sova för att gå upp kl 6 för att åka till jobbet.

efter jobbet va det hem och plocka lite sen iväg till v-centralen på ett litet ärende ;) sen hem och städa lite till och vänta på att mona och eric skulle komma :) och när dom kom hit gick vi till cafe punkten och köpte lite gott för att ta med hem :) vid 3 tiden ringde cim och sa att hon blivit utskriven så vi åkte och hämtade henne i trosby och sen hem igen där vi satt och prata lite.

efter det va det dax för stallet och ge hästarna mat och kolla amandas ben som tur va inte var svullna längre :D
sen hem för att äntligen äta den efterlängtade tacosen. väldigt gott att äta MAT hade levt på mackor i 2 dagar. eller 1½ för att va exakt.

sen va jag helt slut och gick och la mig vid halv tio tio och somnade på en gång.

nu ska jag laga mat och sen iväg till stallet för att fixa mina hästar sen forstätta till dalbråten och hjälpa madde att lasta för att sedan åka till sunne på hoppträning :)
#1 - - josefine freéd:

SV; Hejsan! Det är först till kvarn vad gäller västen, så vill du ha den får du köpa den. :-)



MVH Jossan

#2 - - mona:

Härligt att du gick och la dej tidigt. Det gjorde jag me! Kommer att bli likadant ikväll, fick jobba över 2 timmar, sen stallet, ut o rida, mat. Nu är jag helt seg, jobbar dubbelt imorrn med så det gäller att nana kudden i tid! Sköt om dej!

Kram

Till top