Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

dagen börjar bra eller nått.

Allmänt Permalink4
nu är klockan 06,22 och vaknade precis av att johnny gick och la sig lagon rund under fötterna.
jag skiter väl i det om det inte vore för att det är MIN födelsedag idag. det kommer MASSOR av folk idag.
och det måste STÄDAS och tårtorna ska fixas och så hade jag planerat att hinna baka nått mer.
men hur fan ska jag hinna det när den där jäveln kommer va bakfull och säkert sova till 12 eller 1
han kommer va sur och grining för att jag kommer be om hjälp.
jag kommer bli arg och ledssen och inte vilja ha nått jävla kalas.
och hur lätt kommer det bli att städa och så i morgon när det ligger en gubbe på soffan och sover. (min morbror)
jag blir så arg och besviken. hela jävla julhelgen har jag stressat och passat upp på folk men har fan inte fått nån hjälp. förutom yngst syrran som har hjälptmig att städa och diska lite.
jag har fan inte ens hunnit med amanda ordenklig och det märks.
men men

Grsttis på 20år dan då sandra. SKIT KUL!!
tack för all jävla hjälp johnny jävel.
just nu hatar jag dig.

ni fick ni lite dramatik i min blogg oxå.
är extre sur för mitt morgon humör ar inte det bästa.
syn att hela dan brukar gå fel när det väl börjat.
slutar väl med att jag tappar smörgåstårtan ii backen sen.


hej då.
kanse uppdaterar senare.

//en besviken och ledssen Sandra.

ps. så hade jag hoppats att hinna göra mitt första besök på bolaget nu men det sket sig ju kommer aldrig hinna. :'(
#1 - - Erika,Classic & Hundarna:

Naw, stackare. :( Förstår att du är besviken, skulle väl vem som helst blivigt.

försök o göra det bästa, och inte gå o var sur hela dagen. Strunta i Jonny och försök be någon annan om hjälp. Eller ta de som det blir, de löser sig säkert. :)



Du får försöka hinna med Amanda efter allt nu, när jul, kalas och nyår m.m är över.

eller så drar du till stallet o ängar massa tid åt henne. O lämna över lite till din sambo.. ;P tihi^^



GRATTIS SANDRA på 20års dagen. :) <3

Det kommer lösa sig, jag lovar.

#2 - - sandra N:

#3 - - sandra N:

tack erika:)

ja jag får hoppas det.

ja det ska bli så skönt när allt är över.

haha ja men det värsta är att om jag lämnar över det till honom så blir det inte gjort.

#4 - - Svarttusch:

Grattis på födelsedagen Sandra. Det är nog ingen som klandrar dig om du inte hunnit baka tillräckligt eller så, bry dig bara om att du mår bra så får du skälla på johnny när alla åkt hem :)

Till top