Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

söndag

Allmänt Permalink4
är det idag.

jag följde md till stan i fredags va kul faktiskt kolla lite i affärer köpte två toppar sen så en väska :P kände att jag behövde det. sen blev det kebabhaous käka natcos talrik och drack öl till efterätt blev det en bananasplitt det va mumsigt men usch va mätt man blev :P

igår va det kolmården oxå va skit kul såg massa roliga djur det bästa va nog hajarna och delfinerna:) johan hade ju chip och det värkade gått bra iaf haha:) erik va där när jag hämtade honom och han vägrade prata när jag hörde han hade börjat komma  målbrottet haha:) det är så knäppt fö man kan lixom inte fatta att dom oxå ska bli stora haha.
erik kommer altid att va den där lilla skiten som smög på mig och störde så fort jag hade hem en kille hahaha:P men nu är det jag som ska smyga på honom:P:P haha.


jaja

sen ska ja välla till stallet ska rida med erika kanske får se om jag blir pigg nog att orka ut:P amanda är nog rätt pigg nu när hon har stått sen i onsdags tror jag det är:P hon blir oftast ännu jobbigare när det är en annan häst med oxå. men men:P

ha det bra.
#1 - - eric:

Du var tvungen och nämna mej va???? -.- Jag komemr alltid att berätta historien om dej och den där gagfors killen x) hahahahahahaha Kanske ska nämna den i min blogg?? x) Hmm de låter lockande.

#2 - - sandra:

klart jag va:P:P hahahahahha han va faktistk från forshaga:P:P haha jaså det ska du få jävlar hahaha :P nej då:P:p

#3 - - mona:

Hmm;-) Jag kommer också ihåg en massa saker.. men skulle aldrig drömam om att berätta om dom!! Måste ses snart! Kram!

#4 - - sandra:

haha:) ja det måste vi göra. pratade om det senast i dag att vi måste komma och hälsa på snart:) kram

Till top