Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

stan hela dagen idag.

Allmänt Permalink2

va på willys biltema nån crossaffär och på djuraffären i skåre jävla va stort det är där:) och fint. köpte en väska till chip. fick iden av rebecka hon som hade zeb. han hade en sån och det värkar jätte smart. så kan han bära på sitt eget vatten och mat om vi ska ut på långpromenad och så. på willis blev det att köpa på sig lite kött och så och kroppkakor:):)

fy fan va jag är trott på mitt illamående. enastunden mår jag skit bra andra stunden blir jag kallvättig eller supervarm och mår illa som fan och blir små yr. jobbigt som fan. men men. ändå så äter jag och dricker som jag ska.

annars gör jag väl inte så mycket rider och sånt som vanligt.

nä hej då. ha deet bra.

#1 - - Sandra:

Du har mått så ganska länge nu, eller hur? Jag vet inte om det är samma men jag var också sjukt yr hela tiden och blev trött jättelätt och mådde illa och sånt. Det var när jag inte gjorde någonting om dagarna, mer än typ rida om jag orkade. Så när jag var hos doktorn sa han till mig att typ motionera varje dag. Alltså då minst en timme typ promenad eller jogga lite lätt. Du kanske skulle pröva det? Haha det här blev visst långt men jag vet liksom hur det känns att må dåligt... kanske kan vara värt att pröva?

#2 - - sandra:

ja till och från jävigt irriterande. jo värt ett försök om mina ben orkar haha:P fast jag tycker ändå att ja rör mig mycket. jag cklar till stallet varge dag och rider nästan varge dag oxå. + är ute med chip hehe

Till top