Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

tisdag.

Allmänt Permalink1
vaknade halv nio nån gång av solsken, fågelkvitter och en vårglad hund:)
gick upp satte på datorn och kolla runt lite och sen åt jag lite fukost.
efter det drog jag på mig kläder och tog med mig chip på en morgon promenad till stallet:)
tog av amanda och tog massa kort när dom sprang och busa i hagen.
sen gick vi hem. underbart väder idag solen skiner och är nästan 10+ ute:)

nu har jag precis vart ner i källarn och soterat lite tvätt i färgordning går så snabbt och enkelt och slänga i maskinen sen.
sen bar jag ner tvättkorgen som johnny skulle bärt ner för typ 2 veckor sen om inte mer, men kunde inte vänta längre badar ju fan i tvätt och har ju snart inga rena kläder kvar. lite irreternade för det är det enda krav jag har att han ska bära ner tvätten men inte ens det går:( jaja skit samma. städade lite där nere oxå usch ser ut som skit men orkar inte ta allt är ju rädd att det ska komma några spindlar!!

föresten så kanske johnny ska börja jobba i norge om det finns något jobb där. känns väl både bra och dåligt. blir ju ganska ensamt om veckorna men kommer ju få mycket mer pengar och kan fixa mer här hemma.

orkar inte skriva mer nu:P

här kommer lite bilder från idag.

    
    
#1 - - Anonym:

Det är inte bara vi människor som känner av våren! Härliga bilder!

Till top