Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

pengar.

Allmänt Permalink4
pengar är värkligen nått som är ångest framkallnade.
nu har jag precis betalat räkningar den ena va från tandläkaren och va på 1186 kr
sen så massa räkningar från skolan trodde inte att det skulle kosta pengar men nu har jag nog betalat in säkert över 1000 kr under dom här veckorna..
800 ska jag ge till stallägarna för stallhyra hö och avmasknings medel. igår gick det 600 kr för hovslagaren.

jag får 1333 kr i månaden så hur jag får det att gå ihop vet jag inte hade jag inte fått sadeln och selen såld hade det aldrig gått men jag kan ju inte sälja allt jag har för nu har jag nästan ingeting kvar.

jag får panik för jag vet inte hur jag ska klara resten av månaden som tur va hade jag 1000 kr undanstoppat på sparkontot som jag får leva av men det kommer ju bara gå till buss för det är svindyrt tur jag bara går 3 dagar i veckan. men det är 180 kr i bara buss på en vecka jag hatar detta!!
#1 - - mona:

Du får lov att gå till soc Sandra! Efter skolan måste du genom arbetsförmedlingen kunna få något bidrag också. Ingen ska behöva leva på noll och ingenting.

#2 - - sandra nensén:

jag vet inte om jag får gå på soc efter som jag har pengar kvar på fonder m.m men jag vill inte använda dom eftersom jag måste betala en sån jävla skatt på dom sen:( men kommer få bidrag nu av af efter skolan så ska gå på det tills i höst så jag kan försöka få lite mer pengar sen ska jag börja plugga igen om det inte dyker upp nått jobb men det tror jag ju knappast

#3 - - mona:

Skönt att du vet vad du vill göra och hur det funkar;) Kram

#4 - - STOCKHOLMSJENNA:

SV: jo han var jätteduktig. Jag trodde att han skulle vara jätterädd då han är väldigt feg egentligen. Men han reagerade ju knappt.



Jo, det är det ridhuset där sherdil är inspelat. Dock så har dem byggt läktare och lite sådant sen dess. De stallet där han står i under filmen i karantär med militärgubbarna är stallet där min häst står i.

Till top