Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

Jävla människor!!

Allmänt Permalink2

Jag blir så förbannad.
va ute och gick med chip alldeles nyss och gick en runda vi brukar gå, upp förbi leksaken och sen ner mot munken och brevid munken är det ett vitt hus och där gick vi förbi igår med chip och så va det en bernerssner lös som skällde och följde efter och och jag gick dit och föste hem honom inga människor var ute och grinden va öppen och hunden gick in tillbaka så jag brydde mig inte så mycket för den verka ju inte agressiv så att den skulle ge sig på chip så vi fortsatte att gå.
när jag gick till tandläkaren i morse va det samma sak då.
och till promenaden igen bernersennern va lös men höll sig på avstång och jag går över vägen och ska gå till skogen mitt i mot munken för efter en bit i skogen kommer det ett stort fält och det är så bra att släppa chip där så han får bralla av sig. men iaf så gick jag över vägen och så såg jag en svart labrador som kom springades men den la sig ner och jag och chip stannade för att vänta om ägaren kom men det kom ju ingen sen så kom den springade mot oss och den vifta på svansen och chip tyckte det va jätte kul att det kom en hund men precis när den va framme så hoppa den på chip och jag skrek och lyckades få bort hunden och den sprang hem till det vita huset självklart och i samma veva kom en dam och gick förbi och höll på att krocka med hunden och jag skrek att den skulle förvinna där ifrån. hon såg väldigt konstigt på mig:P

har inte märkt några sakdor på chip som tur är och han värkade som vanligt efteråt MEN det kan komma psykiskt skador sen. han blev ju attakerad av en grandis för nått år sedan och efter det va han skit arg på stora hundar. så det ska bli spännande att se hur han reagerar nästa gång vi möter en hund på promenad jag som just har fått honom att inte bry sig så mycket om hundar vi möter.

jag blir så jävla arg på folk som inte kan hålla reda på sina djur! märker dom inte om en hund är borta? tänk om nån bil kör på dom när dom springer över vägar så där. eller om fler hundar och kanske till och med människor blir attkerade.

jag blev så jävla arg och rädd så jag va nära på att börja grina tänk om jag inte hade fått bort hunden va hade hänt då?

#1 - - erika:

men gud. :/

hoppas de inte sätter för allvarliga spår, hos Chip.

men Izor är likadan, han fick leka en gång med en schäfer.



Visst dom lekte, men ibland blev de för allvarligt.

Så efter de så, går de knappt möta någon annan hund.

Han trycker ner dom på 2 röda sekunder, men när han fått vissa att han bestämmer går de jätte bra.

Men de sitter i sen den gången dom lekte, men samtidigt blev de en del bråk.

För schäfern var yngre, men så jävla på.. o elak.

#2 - - Lina:

Ne FAN assa vet inte vad jag ska skriva, det är så ILLA att de inte kan hålla reda på sina hundar, vist de kanske stannar i trädgården eller så, tror de, men en dag så kommer den inte göra det, assa vi bor på landet och har hägnat in trädgården så vi kan ha våra hundar lösa där, men assa när vi åker in till stan och så går man där på vägen och alla hundar som går förbi oss, ägarna släpper dem fritt fram att hälsa liksom :O Min hund jag vet att innan han hälsat på dem så gläffser han, och de bara låter den hälsa :O och fritt fram för de har inte ett skit koll på sina hundar :O en gång så stannade jag och skällde ut ägaren, men han sa att det inte va hans fel :O min hund var kopplad och gick bredvid mig och han hade sin hund lös i stan :O jag blev så jävla piss off, assa vist jag har inte världens pli på min hund heller men jag låter den inte sticka fram till en vilt främmande människa eller hund. för jag kan ju ALDRIG garrantera till 100% att han inte kommer göra något:S

Till top