Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

torsdag.

Allmänt Permalink0

har orkat mig ut på en promenad idag.
mötte ett par hundar och chip skötte sig bra va den ena hunden han försökte göra utfall åt men det var för att den andra morrade och skällde först, men räckte med att ta tillbaka och sätta ner honom sen va det inget mer SKÖNT.
fortfarande ont i magen dock inte så mycket längre men känns typ som att man är skit mätt och det känns spänt och hårt typ. jag va inte gravid iaf så det kan man ju stryka.
funderar på gallan har typ sånna syntom + att igår kväll och i morse va mitt kiss jätte gult och det brukar det aldrig vara.

har blivit erbjden en hund oxå men ska tänka lite mer på det. vill men ändå lite tveksamt är så mycket som ska passa in + att man är så bortskämd med chip som man bara kan släppa ut på gården så gör han sitt och han sticker inte iväg nått. men med den nya vet jag inte och vi har ju inget staket heller. sen är han ganska skygg och men det går ju säkert träna bort men ändå. + att jag vet inte hur han kanske är mot små barn om man vill skaffa ett så smårning om. jag vet ju inte med chip heller men jag känner chip så pass bra. och det är ju inte bara för en dag utan för flera år frammåt jag måste tänka.
det possetiva är ju att chip får en kompis och dom tycker det är skit kul att leka med varandra
men som sagt jag ska tänka på det.

nu blir det snart stallet och prova nya sadeln och hoppas på att den passar. min andra låg ju intebra längre och kan va därför hon protestera en del i höstas så har ju bara ridit i dressyrsadlen men tycker det är jobbigt att rida i den i skogen m.m + att jag vill hoppa..

nä nog för idag.

Till top