Sandra Nensén

Vägen till ett nytt och sundare liv.

ledig idag!

Allmänt Permalink1
och det är väldigt välbehövligt väldigt skönt att bara få sova. även om jag bara jobbar några timmar om dagen så måste jag ändå gå upp om ni förstår va jag menar. skulle kunna jobba flera timmar till men ändå ligga på samma trötthetsskala.

idag måste jag till arbetsförmedlingen och lämna in närvaro rapporten. sen ska jag inte göra så mycket mer tror jag. kanske ska rida iväg till ridbanan sen.

mormor va som sagt här och det va jätte trevligt och ska jag va ärlig så önskade jag att hon kunde stanna längre. fick 2000 kr av henne som jag ska köpa en köksassistent för och det  tackar jag jätte mycket för :)
Dom verka gilla min mat iaf. bjöd på kalopps med potatis och sen till efterätt blev det kladdkaka jordgubbar och grädde.

nu är det inte långt kvar tills första lönen kommer ska bli spännande och se hur mycket det blir efter som det är dubbel oxå!

nu räcker det för idag.
#1 - - mona:

Härligt att det kändes bra med mormor. Det är så det ska vara!!

O att få så mycket pengar det är ju ett jättebra tillskott, särskilt när man inte har förväntat sej det!!

Till top